Мақсаты: оқушыларға  педагог-психолог  мамандығы туралы түсініктерін дамыта отырып, болашақта жақсы маман иесі болуға тәрбиелеу.

 

 « Мен кіммін..   Мен қандаймын ...» жаттығуы

Мақсаты: Қатысушылардың жағымды және жағымсыз  жақтарын анықтау.

Жаттығу барысы: Мен адаммын, мұғаліммін , анамын, қызбын, психолгпын т.б Мен адалмын, мейрімдімін, бауырмалмын, кішіпейілмін т.б

Әр қатысушы осылайша жалғастырады

Жаттығудың соңында әр қатысушының өзіне-өзі қаншалықты көңіл бөлетіні анықталады.

 «Сиқырлы сөздер» ойыны

Психолог кез-келген өтінішті айтады, ал ата-ана оны әдепті түрде айтуы керек. Мысалы: Шолпан , дәптерді беріңізші . «Шолпан , өтінемін дәптерді беріңізші »

Демалу жаттығуы.

Әдетте, біз бір нәрсеге ренжіген кезде, біз тынысымызды ұстай бастаймыз. Тыныс алуды босату - демалудың бір жолы. Үш минут бойы баяу, тыныш және терең тыныс алыңыз. Сіз тіпті көзіңізді жұма аласыз. Осы терең, жай тыныс алудан ләззат алыңыз, сіздің барлық қиындықтарыңыз жойылады деп елестетіңіз.

  

«Дыбыстық гимнастика» жаттығуы.

 Дыбыстық гимнастиканы бастамас бұрын, жүргізуші қолдану ережелері туралы айтады: тыныш, босаңсыған күй, тұру, тік арқамен. Алдымен мұрныңызбен терең тыныс алыңыз және дем шығарған кезде дыбысты қатты және жігерлі айтыңыз. Және ол бүкіл денеге пайдалы әсер етеді; E қалқанша безге әсер етеді; Және миға, көзге, мұрынға, құлаққа әсер етеді; О жүрекке, өкпеге әсер етеді; Y іш қуысында орналасқан органдарға әсер етеді; Мен бүкіл ағзаның жұмысына әсер етемін; М бүкіл ағзаның жұмысына әсер етеді; X денені тазартуға көмектеседі; ХA көңіл-күйді жақсартуға көмектеседі.