ҚОӘББ «Лисаков қаласы білім бөлімінің Абай атындағы жалпы білім беретін мектебі» КММ 2022 жылдың 12 айындағы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша есеп
|
1. Жалпы ережелер |
||
|
1) Қызмет беруші туралы мәлемет |
ҚОӘББ«Лисаков қаласы білім бөлімінің Абай атындағы жалпы білім беретін мектебі» КММ |
|
|
2) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы мәлімет |
Көрсетілген мемлекеттік қызмет саны |
7 |
|
|
«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны |
6 |
|
|
Ақысыз және/немесе ақылы негізде көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны |
7/0 |
|
|
Қағаз және/немесе электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны |
1/6 |
|
|
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің бекітілген стандарттары мен регламенттердің саны |
7 |
|
3) Көп сұранысқа ие мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат |
2022 жылдың 12 айында көрсетілген мемлекеттік қызметтердің барлығы: 60 Оның ішінде: -мемлекеттік органда-1 -ХҚКО арқылы-0 - «Электрондық үкімет» порталы арқылы-0 - ҚР Білім және ғылым министрлігінің ақпараттық жүйесі арқылы - 59 (мемлекеттік қызмет толық автоматтандырылған ақпараттық жүйемен көрсетіледі) ҚОӘББ«Лисаков қаласы білім бөлімінің Абай атындағы жалпы білім беретін»КММ көп сұранысқа ие мемлекеттік қызметтер: - «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау» - «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау» - «жалпы білім беретін мектептегі білім алушылар мен тәрбиелушілердің жекелеген санаттарына тегін және жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну» |
|
|
2. Қызметті алушылармен жұмыс |
||
|
1) Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпартаттық дерек көзі мен орындары туралы мәлемет |
Сапалы мемлекеттік қызмет көрсету үшін жауапты лауазымды тұлғалар тағайындалған, сонымен қатар өзіне өзі қызмет көрсету бұрышы бар |
|
|
2) Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарының жобаларын қоғамдық талқылаулар туралы ақпарат |
«Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабына сәйкес облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарының, қаладағы аудандар, аудандық маңызы бар қалалар, кенттер, ауылдар, ауылдық округтер әкімдеріне стандарттардың жобаларын көпшілік алдында талқылау өткізу құзыреттеріне жатпайды |
|
|
3) Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндірме жұмыстар, семинарлар, сұхбаттар және т.б.) |
Халықтың мемлекеттік қызметтерге тең қолжетімділігін қамтамасыз ету, сондай-ақ мемлекеттік қызметтерді көрсету тәртібі туралы ақпараттандыру және оларды электронды түрде көрсетуді насихаттау мақсатында ата-аналарға түсіндіру жұмыстары жүргізілуде. ҚОӘББ «Лисаков қаласы білім бөлімінің Абай атындағы жалпы білім беретін мектебі»КММ көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің регламенті бойынша буклеттер жасалып,таратылды. |
|
|
3.Мемлекеттік қызмет көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі іс-шаралар |
||
|
1) Мемлекеттік қызмет көрсетудің тиімділік процестерінің нәтижелері |
Мемлекеттік қызмет көрсетудің тиімділік процестерінің және автоматтандыру нәтижесі қызмет көрсету сапасына оң әсер етеді. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі жеңілдетілді, мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі мерзімдер мен әкімшілік кедергілер қысқартылды |
|
|
2) Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар |
|
|
|
3) Мемлекеттік қызметтерді көрсету процестерін нормативтік-құқықтық тұрғыдан жетілдіру |
Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі жеке және заңды тұлғаларды айқындайтын құқықтары, бостандықтары мен заңды мүдделері заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілермен, қорғалатын ескертулері мен ұсыныстарын есепке алу мақсатында жүзеге асырылады
|
|
|
4.Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау |
||
|
1) Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы мәліметтер |
Қызмет алушылардан мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін есепті кезеңде шағымдар түскен жоқ |
|
|
2) Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына жүргізілген ішкі бақлау нәтижелері |
2022 жылы ҚОӘББ «Лисаков қаласы білім бөлімінің Абай атындағы жалпы білім беретін мектебі»КММ мемлекеттік қызмет көрсету сапасын ішкі мемлекеттік бақылау өткізілді. |
|
|
3) Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау жөніндегі уәкілетті органмен жүргізілген мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бақылау бойынша тексеру нәтижесі
|
ҚОӘББ«Лисаков қаласының білім бөлімі»ММ 2022 жылы мемлекеттік қызмет көрсету сапасына мониторинг жүргізілді. Анықталған бұзушылықтар жойылып, ескертілген ұсынымдар орындалды.
|
|
|
4) Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына жүргізілген қоғамдық мониторинг нәтижелері |
|
|
|
1.Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыру және одан әрі тиімділік переспективалары |
||
|
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттырудың негізгі бағыттары оларды автоматтандыру және тиімділік,электронды түрге көшіру болып табылады. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 12 желтоқсандағы қаулысымен бекітілген «Цифрлық Қазақстан» мемлекетік бағдарламасында мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің жалпы көлемінен электрондық мемлекеттік көрсетілетін қызметтер,атап айтқанда электронды түрде алынатын мемлекеттік қызметтер бойынша нысаналы индикаторлар белгіленген 2022 жылғы-98 %. Жалпы,мемлекеттік қызмет көрсету саласында Мемлекеттік корпорация және «электрондық үкімет порталы»арқылы көрсетілетін қызметтер санының ұлғайуының он динамикасы байқалады. Халықтың,мемлекеттік қызметтерді тұтынушы ретіндегі сұранысына толығымен назар аудара отырып,көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасын артыруға бағытталған жұмыстар жалғасады. |
||




