ҚОӘББ«Лисаков қаласы білім бөлімінің Абай атындағы  жалпы білім беретін мектебі» КММ 2023 жылғы қаңтар-қараша  аралығындағы

мемлекеттік қызмет көрсету бойынша есеп

1.      Жалпы ережелер

1)      Қызмет беруші туралы мәлімет

ҚОӘББ«Лисаков қаласы білім бөлімінің Абай атындағы  жалпы білім беретін мектебі» КММ

2)      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы мәлімет

Көрсетілген мемлекеттік қызмет саны

7

 

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны

6

 

Ақысыз және/немесе ақылы негізде көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны

7/0

 

Қағаз және/немесе электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің  саны

7/6

 

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің бекітілген стандарттары мен регламенттердің  саны

7

3)      Көп сұранысқа ие мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат

2023 жылғы қаңтар-қараша аралығында көрсетілген мемлекеттік қызметтердің барлығы: 78

Оның ішінде:

-мемлекеттік органда-2

-ХҚКО арқылы-0

- «Электрондық үкімет» порталы арқылы-2

- ҚР Білім және ғылым министрлігінің ақпараттық жүйесі арқылы - 74 (мемлекеттік қызмет толық автоматтандырылған ақпараттық жүйемен көрсетіледі)

ҚОӘББ«Лисаков қаласы білім бөлімінің Абай атындағы жалпы білім беретін»КММ көп сұранысқа ие мемлекеттік қызметтер:

-       «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау»

-       «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау»

 

2.Қызметті  алушылармен  жұмыс

1)      Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпартаттық дерек көзі мен орындары туралы мәлімет

Сапалы мемлекеттік қызмет көрсету үшін жауапты лауазымды тұлғалар тағайындалған, сонымен қатар өзіне өзі қызмет көрсету  және нормативтік-құқықтық актілері бұрышы бар

2)      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарының жобаларын қоғамдық талқылаулар туралы ақпарат

«Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі  Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабына сәйкес облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарының, қаладағы аудандар, аудандық маңызы бар қалалар, кенттер, ауылдар, ауылдық округтер әкімдеріне стандарттардың жобаларын көпшілік алдында  талқылау өткізу құзыреттеріне жатпайды

3)      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндірме жұмыстар, семинарлар, сұхбаттар және т.б.)

Халықтың мемлекеттік қызметтерге тең қолжетімділігін қамтамасыз ету, сондай-ақ мемлекеттік қызметтерді көрсету тәртібі туралы ақпараттандыру және оларды электронды түрде көрсетуді насихаттау мақсатында  ата-аналарға түсіндіру жұмыстары жүргізілуде. ҚОӘББ «Лисаков қаласы білім бөлімінің Абай атындағы жалпы білім беретін мектебі»КММ көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің регламенті бойынша буклеттер  жасалып, таратылды.

3.Мемлекеттік қызмет көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі іс-шаралар

1)      Мемлекеттік қызмет көрсетудің тиімділік  процестерінің  нәтижелері

Мемлекеттік қызмет көрсетудің тиімділік процестерінің  және автоматтандыру нәтижесі қызмет көрсету сапасына оң әсер етеді. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі  жеңілдетілді, мемлекеттік қызмет көрсету  үдерісіндегі мерзімдер мен әкімшілік кедергілер қысқартылды

2)      Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар

2023 жылы 1 қызметкер мемлекеттік қызмет көрсету  саласында біліктілігін арттыру курсынан өтті

3)      Мемлекеттік қызметтерді көрсету процестерін нормативтік-құқықтық тұрғыдан жетілдіру

Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі жеке және заңды тұлғаларды айқындайтын құқықтары, бостандықтары мен заңды мүдделері заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілермен, қорғалатын ескертулері мен ұсыныстарын есепке алу мақсатында жүзеге асырылады

 

4.Мемлекеттік  қызмет  көрсету  сапасын  бақылау

1)      Мемлекеттік   

қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы мәліметтер

Қызмет алушылардан мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін есепті кезеңде шағымдар түскен жоқ және қарастырылған жоқ

2)     Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына жүргізілген ішкі бақлау нәтижелері

2023 жылы ҚОӘББ«Лисаков қаласы білім бөлімінің Абай атындағы жалпы білім беретін мектебі»КММ мемлекеттік қызмет көрсету сапасын  ішкі  мемлекеттік  бақылау  өткізілді.

3)      Мемлекеттік қызмет

                    көрсету сапасын бақылау                                   

     жөніндегі     уәкілетті          

                     органмен  жүргізілген            

                     мемлекеттік қызметтерді

                    көрсету сапасын бақылау

                 бойынша тексеру нәтижесі                  

                         

ҚОӘББ«Лисаков қаласының білім бөлімі»ММ  2023 жылы мемлекеттік қызмет көрсету сапасына мониторинг жүргізілген  жоқ.

 

 

 

 

4) Мемлекеттік қызмет көрсету    

сапасына жүргізілген қоғамдық мониторинг нәтижелері

2023 жылы  мемлекеттік қызметтерді көрсету бойынша қоғамдық мониторинг жүргізілген жоқ

     5.Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыру және одан әрі тиімділік перспективалары

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттырудың негізгі бағыттары оларды автоматтандыру және тиімділік,электронды түрге көшіру болып табылады.

Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын арттыру бойынша қабылданған шаралар туралы түсіндірме іс-шараларын өткізу.Көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдарын заманауи қарауды қамтамасыз ету, жүгінуге негіз болған  себептер мен жағдайларды жою бойынша кешенді шаралар қабылдау. Қосымша түсініктеме талап етілетін мемлекеттік қызметтерді көрсетуден бас тарту мәселелері бойынша байланыс желілері (телефон, әлеуметтік желілер,мессенджерлер және т.б.) арқылы көрсетілетін қызметті берушілермен кері байланыс орнату. Халықтың мүмкіндіктері туралы хабардар болуын қамтамасыз ету және танымал әлеуметтік желілер арқылы «электрондық үкімет» порталы арқылы мемлекеттік қызметтерді алуға ынталандыруды арттыру.